Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

When your heart is full of love, the world is wonderful!

 Είμαι και πάλι εδώ παιδιά!! Τι κάνετε?? Έχουμε νέο outfit post και πολύ αγαπημένο!!! Αυτό είναι το καινούριο παλτό που πήρα από ένα μαγαζί στην γειτονιά μου και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας!! Έχω μια ιδιάιτερη αδυναμία στα παλτό και γενικώς τα πανωφόρια! Και αυτό το βρήκα πολύ όμορφο και ιδιαίτερο και είπα να εμπλουτίσω τη συλλογή μου!! (χιχιχιχι) 
Το συνδίασα με ένα δερμάτινο παντελόνι στο απόλυτο χρώμα του χειμώνα (ομολογώ κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος με εμένα!!), και ένα κίτιρνο μπλουζάκι με ξεχωριστό print! Όπως πάντα τα αξεσουάρ κάνουν την διαφορά! Για αυτό διάλεξα ένα κολιέ σε μία απόχρωση κοντά στο χρώμα του παντελονιού μου (έτσι γιa να κάνω την τσαχπινιά μου :p) και cat eye γυαλιά (ταρταρούγα!) για ύφος άλλης δεκαετίας! Το outfit ολοκληρώνεται με peep-toe γόβες (με τριχρωμία παρακαλώ!) και ένα μαύρο τσαντάκι για ένα stylish και ισορροπημένο αποτέλεσμα!!
Πως σας φαίνεται?? Τι σας αρέσει περισσότερο στο συγκεκριμένο outfit??


I'm here once again guys ! What do you do? Hope you are brilliant! We have a new outfit post and very loved ! This is my new coat, I got from a shop in my neighborhood and I wanted to share it with you ! I have a special weakness for coats!! And this I found it very beautiful and special and I decided to enrich my collection ! ( laughs!)Combine it with a leather pants the ultimate winter color ( I confess increasingly gaining ground with me !) , And a yellow t-shirt with special print! As always the accessories make the difference ! For this I chose a necklace in a color close to the color of my pants (so as to do the sauciness me : p) and cat eye sunglasses ( tortoise! )for some inspiration of another decade ! The outfit is completed with a peep-toe pumps ( trichrome please ! ) And one black bag for a stylish and balanced outcome !
So what do you thing for my outfit? Which is your favorite piece??
t-shirt by TOM2 // pants by ZARA // peep-toe shoes by ZARA // sunnies by Wholesale Celebshades Sunglasses // necklace by Bead Happy

Buy what i wear
t-shirt here // sunnies here // necklace here

xxx Maria

8 σχόλια:

  1. Τέλειο το παλτό <3
    Ψάχνω κι εγώ ένα όμορφο παλτουδάκι, ακόμα είμαι σε αναζήτηση!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερό παλτό, μα πόσο σου πάει <3
    Φιλιά πολλάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειο ντυσιμο...απο ποιο καταστημα πηρες το παλτο?? να το ψαξω μηπως στελνουν σε αλλες περιοχες..ερωτευτηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΟ outfit!! Το παντελόνι είναι θεϊκό και ο συνδυασμός με το κίτρινο tshirt απίθανος!!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παντελόνι και παπούτσιιι!!!πολύ ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ θέλω να μάθω από που πήρες παλτό και το κολάν!!Τέλειο σύνολο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oh Boy! First of you are one stunning beauty and secondly you're such a fashionista. I loved how u paired the whole look and those pumps are super pretty! xx

    I have an easy International Valentine's Day Giveaway running on my blog where you can win some stunning accessory pieces. I would love it if you could support me by entering it. Thanks in advance! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria