Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Open your heart to the sun and let it lead the way



Η μέρα μου ξεκίνησε λίγο περίεργα! Χωρίς λόγο... Ίσως... Τόσο περίεργα που ένιωθα να μην αναπνέω... Κάτι με έπνιγε και μου στερούσε την ηρεμία... Κάτι....? Ή όλα μαζί! Η μοναδική λέξη που υπήρχε στο μυαλό μου ήταν ΠΊΕΣΗ . . . ΠΊΕΣΗ . .  ΠΊΕΣΗ . . 
Μάλλον δεν άκουγα.. Μάλλον δεν ήθελα να ακούσω . . Ήθελα να φύγω.. Και το έκανα . . 
Και γιατί γράφω όλα αυτά...? 
Ποιος ξέρει, μάλλον όταν βλέπεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία είναι σαν να μην τα πέρασες εσύ αλλά κάποιος άλλος. . . Ένας ξένος!
Αυτό. . . 
Με αυτά τα λίγα θα σε αφήσω να απολαύσεις το τοπίο.. Και να δεις λίγο και εμένα.. 
Τα φιλιά μου σε όλους!
jacket Bershka || t-shirt Veluso || jeans Paranoia || shoes Exe || clutch vintage || sunnies Wholesale Celebshades || necklace LoveMoiBoutique || friendship bracelets Amicitia Jewels || arrow bracelet LoveMoiBoutique || silver bracelet Lilalo || triangle ring Fishbone Design || τα υπόλοιπα δαχτυλίδια είναι από προσωπική συλλογή 

xxx Maria

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria