Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Talk to Talk: Χειροποιείν by Polikseni





"Νομίζω ότι τα κοσμήματα οι γυναίκες τα αγαπάμε από μικρές. Από τότε που μπροστά στο boudoir της μαμάς μας φοράγαμε όχι και λίγες σειρές από πέρλες και αρκετό κόκκινο κραγιόν" , την ακούω να μου λέει και σκέφτομαι πόσο δίκιο έχει!
Ήδη το έκανα εικόνα . . . Η μαμά να ανοίγει απότομα την πόρτα του δωματίου της και να με βρίσκει με ότι κόσμημα υπάρχει τριγύρω και πασαλειμμένη με τόσο κραγιόν που εύκολα με μπέρδευες με κλόουν! Σου θυμίζει κάτι? Αυτό επιδιώκει και η Πολύνα Χαμοπούλου με τις δημιουργίες της!

 "Γενικά μου αρέσει το κόσμημα να επαναφέρει μνήμες. Σαν το Κοχύλι που όταν το φοράω στο χέρι μου ξέρω ότι κάπου είναι τώρα καλοκαίρι και πως σε λίγο θα είναι και εδώ", και σκέφτομαι πόσο ταυτίζομαι με αυτό το συναίσθημα!


Χειροποιείν by Polikseni λοιπόν και απέναντι μου βλέπω μια γυναίκα που χαίρεται αυτό που κάνει. Η αύρα της είναι καθαρή και μου αποπνέει αισιοδοξία! Γεμάτη ενέργεια και πάθος μου μιλάει για τη δουλειά της, που ξεκίνησε το 2012, με την πρώτη συλλογή των macrame eyes.
Παρατηρώ ότι το σύμβολο του ματιού παίζει σημαντικό ρόλο από τα πρώτα της βήματα στο χώρο των κοσμημάτων και δεν μπορώ παρά να την ρωτήσω για αυτό! Μου χαμογελάει . . . Μάλλον την περίμενε μια τέτοια ερώτηση! "Πρόκειται για ένα γυάλινο μάτι με ιστορία 3000 χρόνων που πρόσφατα απέσπασε το βραβείο της Unesco Living Human Treasure", μου εξηγεί και καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό της, "Σήμερα εξακολουθώ να γοητεύομαι με το σχήμα του ματιού και δουλεύω τη συλλογή All seeing eyes".


Καθώς η κουβέντα συνεχίζεται, μαθαίνω ότι στα άμεσα σχέδια της για το καλοκαίρι είναι και μια νέα σειρά από  id bracelets, με χιουμοριστική διάθεση και quote όπως "Vitamin Sea". Χαμογελάμε και οι δύο! 

Εγώ πραγματικά ανυπομονώ να τα δω για αυτό και ενημερώνομαι συνέχεια από τη σελίδα της στο facebook, που θα την βρεις εδώ και θα κάνεις και like για να μην σου ξεφεύγει τίποτα. Και όταν έρθει η ώρα για την παραγγελία, δεν θα δυσκολευτείς καθόλου αφού το e-shop θα το βρεις εδώ! Έχει  και υπέροχες λαμπάδες! Αν είσαι και εσύ της τελευταίας στιγμής ρίξε μια ματιά και θα ενθουσιαστείς! 

     

Τα φιλιά μου,
Μαρία Φ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Always reading your comments! Thanks for leaving one!
xxx Maria